نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ  در مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده‌های شهدا در شهرستان اشکذر انجام شد.

 

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ  در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با خانواده های شهدا و فرزندان شهیدان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر انجام شد.

وی تصریح کرد: شهدا با خدای خود معامله کردند و همه امروز باید مسیر شهیدان را ادامه دهند همچنین به برکت خون امام حسین(ع) و شهدا و برکت عظیم عاشورایی کشور در حال پیشرفت است.

جوکار اظهار داشت: امروز همه باید پیام رسان خون شهدای هشت سال دفاع مقدس باشند همچنین باید خدا را شکر گفت که به خاطر خون شهدا، کشور به درجات بالای دفاعی و نظامی رسیده است.

جوکار بیان کرد: امروز همه درخشش فرزندان شهدا را شاهد هستند که در مسیر انقلاب راه پدران شهید خود را ادامه دادند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ گفت: امروز آنچه ملت دارند از برکات خون شهدا و هشت سال دفاع مقدس است و مسیر شهیدان باید ادامه یابد.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس پاسداران سپاه الغدیر در قالب گروه‌هایی در دومین رزمایش معنوی فرهنگی رهروان شهدا، از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر استان یزد سرکشی کردند.

این سرکشی‌ها از امروز در اشکذر، با حضور در منزل خانواده‌های سعید دهقان و محمد تقی جعفری نسب از فرزندان شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اشکذری شروع و تا پایان هفته دفاع در تمامی شهرستان‌های استان یزد ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.